.: عدد زوار المنتدى :.


 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول
   أهـــلا بك عــــزيزى المفـــدى فى منتداك نهــر الفـــــداء    
  لا تكن سلبيــــــــــاً وشــــــارك بمـوضــــوع أو بــرد  

نهر الفداء.... مياه للارتواء و لمسة للشفاء وتطلع للسـماء وفي الفادي لنا رجاء

شكر خاص لدينامو المنتدى وأحلى أخت فيالدنيا نانسى كاااااات وفي انتظار عودة الملاك رينا

افتقـــــــــاد ل كات&مايا& رينا& رشا &نانا &توتا &مورينا & فينو&دينا جورج& دوللى& اميرالشاعر& مينا فاروق& مينا كريم& مايكل البحار& صاصا& موجا& ميجا& شادو& بيتر امير_الحب& بيتر عادل &مايكل علاء& مرمر& باربي& بيشوي عوني& نانا امريكا & اغابي &مارو& ريموندا & اندرو& مارون اندرو & وكل الاعضاء المتغيبيين
مبرووووك لرينا وموجا علي النجاح والمجموع الكبيررررر

شاطر | 
 

 افتقاد كتير اوي

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
maia
فلك ماسى
فلك ماسى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3319
العمر : 32
الموقع : http://nahrelfedaa.yoo7.com
الوظيفة : حاصلة علي بكاريوس نظم معلومات
الديانة : بنت ابويا المسيح
تاريخ التسجيل : 04/03/2008

مُساهمةموضوع: افتقاد كتير اوي   الأحد يناير 11, 2009 4:10 am


انتم فين بقي ياوحشين

المنتدي وحش من غيركم
بقي ارجعوا تاني اخواتكم
منتظرين الرجوع ياقوم
ايه المنتدي مش واحشاكم


رينتي انتي فين
واحشاني يابت




مونمون جدو ياجدو
يعني وبعدين عاوزة بسبوسة
مليش دعوة
ههههههههههههههههههه
بيشوي ياوحش
اغلس علي مين دلوقتي
استفزاز استفزاز

بيتر الوغد
scratch scratch

اوفسيد يابتاع الليمون
هههههههههههههههه



رشا واحشاني اووووي


مايكل علاء انت فين


شرين انتي فين يابنتي
وباربي اخوات بقي
هههههههههههههه


جون خلص الامتحانات واتدخل تاني
انت سامع
ohh


وانتي يابت يادينا
ياللي انتي حماني
خلصي امتحانات واتدخلي



امير الشاعر اين انت


خلصوا امتحانات واتدخلوا تاني بقي

يارب تكونوا بخير دايماااااا يارب
ترجعوا بالف سلامة
ربنا معاكم
ويحافظ عليكم
salam w ne2ma

_________________
"إن لم تستطع أن تحمل عن الناس متاعبهم فعلى الأقل لا تكن سببا فى أتعابهم "





لا يوجد شئ تحت السماء يقدر أن يكدرنى أو يزعجنى لأنى محتمى فى ذلك الحصن الحصين داخل الملجأ الأمين مطمئن فى أحضان المراحم حائز على ينبوع التعزية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://nahrelfedaa.yoo7.com
sasa_star
فلك ماسى
فلك ماسى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2237
العمر : 33
الديانة : مسيحى ارثوزكسى
تاريخ التسجيل : 03/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: افتقاد كتير اوي   الأحد يناير 11, 2009 10:40 am

ربنا يرجعهم بالسلامة


يلا ادخلوا من تانى

علشان انا امشى


هههههههههههههههههههههههه


بس انا عندى سؤال واحد

هو سؤال غبى شوية

انتوا مش عايزين تشوفونى ولو عايزين تشوفونى

عايزين تشوفونى لية؟


ههههههههههههههههههههههههههههه


يلا يا اوغاد عايز اشوفكوا من تانى


بس انا عارف انا عايز اشوفكوا لية

علشان اولا وحشتونى اوى

ثانيا عايز اطمن على احلى اخوات فى الدنيا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Rina
Admin
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2303
العمر : 26
الوظيفة : Student
الديانة : HaPpY† WiTh†Jesus
تاريخ التسجيل : 20/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: افتقاد كتير اوي   الأحد يناير 11, 2009 6:31 pm

وحشتوووووووووووووووووونى اوووووووووووووووووى اوى
بس هى ظروف
البيت عندى كله امتحانات
حتى انا حاسه انى ورايا امتحان بسبب جو المزكره ده
بس دينا بتمتحن ومش تقلقوا هنرجع ندخل تانى
ويارب الباقى يكون بخيررررررر
وترجعوا تنوروا المنتدى من تانىىى

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
moga
فلك مميز
فلك مميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 407
العمر : 26
الوظيفة : طاااااالبه
الديانة : مسيحيه
تاريخ التسجيل : 07/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: افتقاد كتير اوي   الأحد يناير 18, 2009 12:03 am

اممممممممم اوكى اوكى ميرسى جدا يا مايا يا سكر معنك نسيانى بس عادى انا مش زعلانه منكم لانكم كلكم اخواتى على العموم انتوا كلكم وحشنى موت وانا بئا الى مفتقداكم مش انتوا معنكم نسينى كتير بس بجد بتوحشونى موت بجد وربنا معاكم كلكم ويقف جمب كل واحد فى الامتحنات يارب وصلولى علشان ثانوى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
monlove
فلك ماسى
فلك ماسى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 4262
العمر : 30
الوظيفة : بكالريوس نظم معلومات اخر سنه
الديانة : مسيحي
تاريخ التسجيل : 19/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: افتقاد كتير اوي   الأحد يناير 18, 2009 1:40 pm

بجد بجد بجد بجد
انا متوحش كل واحد غايب عن المنتدي
بجد المنتدي من غيركم وحش قووووووووووووووووووي
اللي وراة امتحانات يخلصها بسرعه
واللي في ظروف يخلصها ويدخل برضوا
هههههههههههههههههههههههههههه
يارب يرجعكوا لية يا احلي اخوات ليا
اقبلوا مني دي لحد مترجعوا

ومن الاخر بقي المعطي المسرور يحبه الرب
ومن قم حاجة بيداة الاتقاة
وارجعوا بقي
زهقتوني
باي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maia
فلك ماسى
فلك ماسى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3319
العمر : 32
الموقع : http://nahrelfedaa.yoo7.com
الوظيفة : حاصلة علي بكاريوس نظم معلومات
الديانة : بنت ابويا المسيح
تاريخ التسجيل : 04/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: افتقاد كتير اوي   الإثنين يناير 19, 2009 6:00 pm

ميرسي علي مروركم

بجد انا اسفة اوي ياموجا
وكمان ياتوتااااااااااااااا
ياريت ومتكنيش زعلانة
متي
بجد ياريت محدش يزعل مني

ربنا معاكم
اشوفكم علي خير

_________________
"إن لم تستطع أن تحمل عن الناس متاعبهم فعلى الأقل لا تكن سببا فى أتعابهم "





لا يوجد شئ تحت السماء يقدر أن يكدرنى أو يزعجنى لأنى محتمى فى ذلك الحصن الحصين داخل الملجأ الأمين مطمئن فى أحضان المراحم حائز على ينبوع التعزية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://nahrelfedaa.yoo7.com
moga
فلك مميز
فلك مميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 407
العمر : 26
الوظيفة : طاااااالبه
الديانة : مسيحيه
تاريخ التسجيل : 07/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: افتقاد كتير اوي   الإثنين يناير 19, 2009 8:28 pm

خلى مخك اكبر من كدا يا مايا انا عمرى مازعل من كدا ابدا بس بجد انا مفتقداكم كلكم وبجد كلكم وحشنى موت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
toota
فلك مميز
فلك مميز


انثى
عدد الرسائل : 182
العمر : 36
الوظيفة : محاسبة
الديانة : مسيحية قبطية
تاريخ التسجيل : 05/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: افتقاد كتير اوي   الخميس يناير 22, 2009 5:53 pm

ولايهمك مايا انا المسكينة الغلبانة فى المنتدى ده
بس بجد اتمنى كلكم ترجعوااااااااااااااااااااااااااااااا بالف سلامة وربنا يطمنى عليكم ورب المجد يكون معاكم يبارك خطاكم
[b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
toota
فلك مميز
فلك مميز


انثى
عدد الرسائل : 182
العمر : 36
الوظيفة : محاسبة
الديانة : مسيحية قبطية
تاريخ التسجيل : 05/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: افتقاد كتير اوي   الخميس يناير 22, 2009 5:53 pm

ولايهمك مايا انا المسكينة الغلبانة فى المنتدى ده
بس بجد اتمنى كلكم ترجعوااااااااااااااااااااااااااااااا بالف سلامة وربنا يطمنى عليكم ورب المجد يكون معاكم يبارك خطاكم
[b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maia
فلك ماسى
فلك ماسى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3319
العمر : 32
الموقع : http://nahrelfedaa.yoo7.com
الوظيفة : حاصلة علي بكاريوس نظم معلومات
الديانة : بنت ابويا المسيح
تاريخ التسجيل : 04/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: افتقاد كتير اوي   الخميس يناير 22, 2009 9:13 pm

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا متقوليش كده يعلم ربنا انتي غالية عندنا قد ايه
بجد يابت احنا بنحبك اووووووووووووووووي اووووووووووووووي
ياتووووووووووووووووووووووووتاااااااااااااااااااااااا

_________________
"إن لم تستطع أن تحمل عن الناس متاعبهم فعلى الأقل لا تكن سببا فى أتعابهم "





لا يوجد شئ تحت السماء يقدر أن يكدرنى أو يزعجنى لأنى محتمى فى ذلك الحصن الحصين داخل الملجأ الأمين مطمئن فى أحضان المراحم حائز على ينبوع التعزية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://nahrelfedaa.yoo7.com
monlove
فلك ماسى
فلك ماسى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 4262
العمر : 30
الوظيفة : بكالريوس نظم معلومات اخر سنه
الديانة : مسيحي
تاريخ التسجيل : 19/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: افتقاد كتير اوي   السبت يناير 24, 2009 9:22 pm

توووووووووووووووووتاااااااااااااااااااااا مسكينه ومش عارف ايه
ودة من ايه يا عنيا انشاء الله صحيتي نفسك لقيتي نفس كدة
وبصراحة انا مش عايز توتات في المنتدي
استفزاز
دوري علي منتدي تاني يكون مفهوش توتات
وغتتي عليه فية


بصي










من الاخر















انتي














مش




















بس


















مجرد توتا




















انتي اختي الكبيرة
اقبلي مني الوردة دي
اهداء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MonMon_fa
فلك ذهبى
فلك ذهبى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1028
العمر : 31
الموقع : ان كان الرب معانا فمن علينا
الوظيفة : مصوراتى المنتدى
الديانة : مسيحى للابد
تاريخ التسجيل : 17/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: افتقاد كتير اوي   السبت يناير 24, 2009 11:48 pm

وحشتووووووووووووووووووووووووووووووووووونى مووووووووووووووووووووووووووووووت


بجد كنت مفتقدكم اوووووووووووووووووووووووووى

وميرسى يا مايا على الافتقاد


ومن عنيااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

البسبوسه لكل المنتدى

ووحشنى المنتدى والشااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات اوووووووووووووووووووووى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maia
فلك ماسى
فلك ماسى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3319
العمر : 32
الموقع : http://nahrelfedaa.yoo7.com
الوظيفة : حاصلة علي بكاريوس نظم معلومات
الديانة : بنت ابويا المسيح
تاريخ التسجيل : 04/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: افتقاد كتير اوي   الأحد يناير 25, 2009 4:34 pm

ميرسي يامونمون

حمد لله علي السلامة ومتغبيش تاني
المرة الجاية في عقاب انت سامع
هههههههههههههههههههههههههههههه

_________________
"إن لم تستطع أن تحمل عن الناس متاعبهم فعلى الأقل لا تكن سببا فى أتعابهم "





لا يوجد شئ تحت السماء يقدر أن يكدرنى أو يزعجنى لأنى محتمى فى ذلك الحصن الحصين داخل الملجأ الأمين مطمئن فى أحضان المراحم حائز على ينبوع التعزية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://nahrelfedaa.yoo7.com
MonMon_fa
فلك ذهبى
فلك ذهبى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1028
العمر : 31
الموقع : ان كان الرب معانا فمن علينا
الوظيفة : مصوراتى المنتدى
الديانة : مسيحى للابد
تاريخ التسجيل : 17/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: افتقاد كتير اوي   الإثنين يناير 26, 2009 9:27 am

الله يسلمك

يا احلى اخت فى الدنيا

وربنا يسهل مغبش تانى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
toota
فلك مميز
فلك مميز


انثى
عدد الرسائل : 182
العمر : 36
الوظيفة : محاسبة
الديانة : مسيحية قبطية
تاريخ التسجيل : 05/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: افتقاد كتير اوي   الإثنين يناير 26, 2009 1:09 pm

ماشى يامون لاف ياخويا الصغير
ياحتة سمكة انت
ميرسر مايتى حبيبتى
حمدلله على السلامه منمون فا
فل عليكم كلكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
monlove
فلك ماسى
فلك ماسى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 4262
العمر : 30
الوظيفة : بكالريوس نظم معلومات اخر سنه
الديانة : مسيحي
تاريخ التسجيل : 19/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: افتقاد كتير اوي   الإثنين يناير 26, 2009 7:09 pm

حمد لله علي السلامه يا مون
انت بجد نورت الشات والمنتدي
والدنيا كلها يا قمر
اياك تغيب تاني
ربنا يخليك يا جميل
اقبل مني الوردة دي
يا قمر وربنا يوفقك
اهداء
وتتجوز غصب واقتدار برضوا
استفزاز
ههههههههههههههههههه
بهزر بهزر
نورت يا جميل كمان مرة
منور الدنيا كلها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
love_shadow
فلك مميز
فلك مميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 137
العمر : 28
الموقع : فى قلب يسوع
الوظيفة : طالب فى مدرسه الحيااااه
الديانة : مسيحى وافتخر
تاريخ التسجيل : 15/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: افتقاد كتير اوي   الخميس يناير 29, 2009 5:36 pm

ياااااااااااااااااااه دا مطلعليش لزمه يا ولاد
بس سورى مكنتش اعرف انى مش على بالكم كده
على العموم ربنا معاكم
وحمدالله على سلامتك يا مونمون فا
وتوتا وكلكم وربنا معاكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maia
فلك ماسى
فلك ماسى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3319
العمر : 32
الموقع : http://nahrelfedaa.yoo7.com
الوظيفة : حاصلة علي بكاريوس نظم معلومات
الديانة : بنت ابويا المسيح
تاريخ التسجيل : 04/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: افتقاد كتير اوي   الخميس يناير 29, 2009 8:26 pm

شادو بجد انا اسفة انا اللي كاتبها الافتقاد
وبجد انا اسفة وياريت متزعليش مني

ربنا معاك
شكلي عندي زهيمر
انا تسيت ناس كتير في الافتقاد

_________________
"إن لم تستطع أن تحمل عن الناس متاعبهم فعلى الأقل لا تكن سببا فى أتعابهم "





لا يوجد شئ تحت السماء يقدر أن يكدرنى أو يزعجنى لأنى محتمى فى ذلك الحصن الحصين داخل الملجأ الأمين مطمئن فى أحضان المراحم حائز على ينبوع التعزية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://nahrelfedaa.yoo7.com
بيشوى عوني
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 2648
العمر : 26
الوظيفة : طالب
الديانة : حب المسيح
تاريخ التسجيل : 25/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: افتقاد كتير اوي   الجمعة يناير 30, 2009 7:32 am

ميرسي ان الزهيمر مجاش عليا
علي العموم انا رجعت يا مايا بس علشان ارخم عليكي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MonMon_fa
فلك ذهبى
فلك ذهبى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1028
العمر : 31
الموقع : ان كان الرب معانا فمن علينا
الوظيفة : مصوراتى المنتدى
الديانة : مسيحى للابد
تاريخ التسجيل : 17/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: افتقاد كتير اوي   الجمعة يناير 30, 2009 9:55 am

ميررررررررررررررسى يا مون على الكلام ده


الله يلمك يا شااااااااااادو

وحمد لله على السلامه يا شااااااااااادو انت وبيشوى


اووووووعوا تغيبووووووووووا عن المنتدى تانى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
2alb_yaso3
فلك ماسى
فلك ماسى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2198
العمر : 28
الموقع : على ما تفرج
الوظيفة : غاويه مشاكل
الديانة : مسيحيه وافتخر
تاريخ التسجيل : 05/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: افتقاد كتير اوي   الجمعة يناير 30, 2009 9:56 pm

حمدلله على السلامه يا بشر
ومش تزعل ياشادووووووووووووووووووووو
كفايا انا فكرك nono


حمدلله على السلامه يامووون موون نورت المنتدى

وانت يا بيشووووووووووو ده انت هتشوف منى ايام ربنا يستر عليك نورت المنتدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Dina George
فلك مميز
فلك مميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 546
العمر : 32
الموقع : wwwwwwwwww
الوظيفة : طالبه بكليه الحقوق جامعه عين شمس
الديانة : مسيحيه طبعـآ
تاريخ التسجيل : 25/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: افتقاد كتير اوي   السبت يناير 31, 2009 1:51 am

مرسى يامايتى على الافتقاد الجميل ده
ياخطيبه ابنى ياعسوله
وادينى خلصت امتحانات ورجعتلك تانى
lol!

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
love_shadow
فلك مميز
فلك مميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 137
العمر : 28
الموقع : فى قلب يسوع
الوظيفة : طالب فى مدرسه الحيااااه
الديانة : مسيحى وافتخر
تاريخ التسجيل : 15/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: افتقاد كتير اوي   الأحد فبراير 01, 2009 12:27 am

[b]لا ولا يهمك يا مايا وحمد الله على سلامتكم كلكم
ومرسيي اوى يا ريموندا
ومرسيي يا مونمون فا
مرسيي ليكم
مهما حصل هنفضل اخوات
بس انا اخدت بالمثل اللى بيقول لو كنت بتحب حد عاتبه
وانا مش زعلان ولا حاجه
ربنا معاااااكم
ونورتو المنتدى والمنتدى كان من غيركم وحش اوى
وربنا ما يغيبكم
وحمد الله على سلامتك يا ام فيرو
هو فيرو فين عايزين نلعب انا وهو ماتشين كورة player player
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Dina George
فلك مميز
فلك مميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 546
العمر : 32
الموقع : wwwwwwwwww
الوظيفة : طالبه بكليه الحقوق جامعه عين شمس
الديانة : مسيحيه طبعـآ
تاريخ التسجيل : 25/08/2008

مُساهمةموضوع: الله يسلمك شادووووو   الخميس فبراير 05, 2009 3:10 pm

روح العب لوحد ياد
ابنى مش بيلعب مع حد غيرى
Razz

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
osha
فلك ذهبى
فلك ذهبى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 730
العمر : 33
http://www.l22l.com/l22l-up-3/7b79a5cc2d.gif
http://www.yallayaarab.biz/vb/images/medals/winner/top.gif
http://www.muzic-mania.com/vbold/awards/3d72660d17.gif
http://www.df-land.com/vb/images/medals/awr1.gif
http://www.mlaekyah.net/vb/images/mlaekyah/medals/mlaekyaha%20(1).jpg
تاريخ التسجيل : 28/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: افتقاد كتير اوي   الخميس أغسطس 20, 2009 5:43 pm

ميرسى يا مايتى بجد على الافتقاد ده
ياحبيبتى ربنا يخليكى لينا وتفتكرى الكل
بس معلش ردى ع الموضوع متاخر اووووووى
بس بجد اللى خلانى ارد انى حاسة اننا مبقناش زى الاول
كل واحد بيدخل مرة كل فين وفين ومبقناش بنشوف بعض هنا زى الاول
انا بجد نفسى الكل يرجع يدخل ونطمن على بعض
وخصوصا رينا
فينك ياريناااااااا وحشتينى بجد ومفتقدة وجودك وبجد هزعل منك اوى لو مدخلتيش قريب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
افتقاد كتير اوي
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: نهر التعارف :: وادي الافتقاد-
انتقل الى: